Γάμος και ο πρώτος χορός..του ζευγαριού

Εχει καθιερωθεί ότι στην έναρξη κάθε δεξίωσης γάμου ο πρώτος χορός ανήκει στο παντρεμένο μόλις ζευγάρι. Αυτός και ο λόγος του προβληματισμού μου.

Τα περισσότερα ζευγάρια επιλέγουν ως πρώτο χορό ένα τραγούδι από τα πλέον συνηθισμένα μελιστάλακτα, ερωτικά, ρομαντικά τραγούδια ιδιαίτερα με αγγλικό στοίχο για να χορέψουν. Φυσικά το τραγούδι της επιλογής θα μιλάει για μεγάλες αγάπες, για έρωτα που διαρκεί αιώνια, για μια τέλεια κατάσταση άκρως ερωτική, τέλος πάντων. Οχι δεν έχω τίποτα μ' αυτά τα τραγούδια μου αρέσουν οι μπαλάντες ειδικότερα αν πρόκειται για ρόκ μπαλάντες αλλά αναρωτιέμαι. Δε θέλει κανένα ζευγάρι να προτοτυπήσει; ν' αυτοσχεδιάσει; να προσθέσει λίγο χιούμορ στη στιγμή;
Μέρος της δουλειάς μου είναι και το γνωρίζω πολύ καλά και το προτείνω να κάνουν κάτι διαφορετικό, όμως φοβούνται να "ρισκάρουν", να προτοτυπήσουν, να ξεφύγουν από τα συνηθισμένα μήπως και παρεξηγηθούν. Σερφάροντας στο YouTube έχω δεί πολλούς πρώτους χορούς που είναι .. φευγάτοι. Μόνο και μόνο γιατί το ζευγάρι επιχείρησε κάτι διαφορετικό. Ακόμα κι αν κανένας από τους δύο δεν είναι αξιόλογος χορευτής ( αυτό έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία) επιχείρησαν μια χορογραφία που είτε προσπάθησαν να μάθουν σε κάποια σχολή είτε αυτοσχεδίασαν ξεφεύγοντας από τα τετριμένα.

Νομίζω ότι ο πιο σοβαρός λόγος είναι ότι δε θέλουν να γελάσουν οι άλλοι μαζί τους. Και αν αυτό δεν είναι περηφάνεια μήπως μας σχολιάσει κάποιος αρνητικά τότε τί είναι ;

Δείγματα από το YouTube.
http://www.youtube.com/watch?v=ZYhlm9GTAQ0
http://www.youtube.com/watch?v=3nie9lKPifg

Comments

Popular Posts