Γάμος σε νησί

και μάλιστα στα ελληνικά νησιά. Το καλοκαίρι που μας πέρασε διαπίστωσα από εμπειρία μου αλλά και από συζητήσεις με πελάτες, συνεργάτες ότι οι γάμοι στα νησιά έχουν μεγάλη ανάπτυξη. Με χαροποιεί ιδιαίτερα το συγκεκριμένο θέμα γιατί πιστεύω ότι είναι από τα θετικά της οικονομικής κρίσης. Και εξηγούμαι. Πριν περίπου 3 χρόνια είχα γράψει άρθρο στο site μου ( www.willow.gr) γι αυτό το θέμα για το γάμο σε νησί δλδ. Και αυτό γιατί εγώ είχα ξεκινήσει,  κυρίως με ξένους να κάνω γάμο σε ελληνικά νησιά. Οι ελληνες θεωρούσαν ότι είναι ακριβό το σπορ ή δεν το εξέταζαν καθόλου λόγω απόστασης.
Ο κυριώτερος λόγος ήταν ότι αφού πληρώνουν οι γονείς, τη δεξίωση ιδιαίτερα, έχουν και την αξίωση να προσκαλέσουν όσους και όποτε θέλουν για το γάμο των παιδιών τους. Είχε ισχύ ο λόγος τους. Τώρα που υπάρχει οικονομική κρίση και έχουμε όλοι συμμαζευτεί οικονομικά,  επόμενο ήταν να μειωθεί και ο αριθμός των προσκεκλημένων. Δεν μπορούν να μεταφερθούν σε νησί 400 άτομα αλλά 100 ή 120 μπορούν. Ετσι φτάνουμε στο σημείο και το ζευγάρι να καλοπερνάει αφού η επιλογή ενός νησιού είναι ότι καλύτερο μπορεί να τους προκύψει, δεν υπάρχουν άγνωστα άτομα στο γάμο τους που είναι αναγκασμένοι να τους χαμογελάνε και να σπαταλάνε το χρόνο τους μαζί τους και τέλος και οι γονείς έχουν την απόλυτη δικαιολογία σε γείτονες,  τρίτα ξαδέλφια, συναδέλφους ότι " ο γάμος των παιδιών έγινε σε νησί και γι αυτό δε σε προσκαλέσαμε" Ολα καλά όλοι ευχαριστημένοι, κι εγώ ακόμα περισσότερο. Γιατί δικαιώνομαι για κάτι που υποστήριζα εδώ και πολύ καιρό.

Σε ότι αφορά στην οικονομική κρίση και πάλι έγραψα post σε blog μου(http:willowevents.wordpress.com). Φαίνεται ότι ευλογάω τα γένια μου αλλά με πνίγει το δίκιο και πρέπει να το πώ...  Δεν έχω καμία ιδιαίτερη ικανότητα να διακρίνω πράγματα που πρόκειται να συμβούν αλλά δεν είναι δύκολο να γίνει αν όλοι μας παρακολουθούμε τα γεγονότα. Προσωπικά με ενδιαφέρει πολύ η δουλειά μου και φυσικά και το μέλλον της και αυτό και μόνο ως κίνητρο είναι αρκετό να με κάνει να "ψάχνομαι".

Η Ελλάδα έχει πανέμορφα νησιά και πολλά ώστε οι επιλογές είναι άπειρες. Οσο για τους καλεσμένους σας αν δεν μπορέσουν να τα καταφέρουν όλοι να παραβρεθούν στο γάμο σας να είστε σίγουροι ότι αυτοί που πραγματικά σας αγαπάνε θα είναι εκεί, κοντά σας για να γιορτάσουν μαζί σας την τόσο ιδιαίτερη αυτή μέρα.



Για γάμο σε νησί κυρίως σε Σκόπελο - Σκιάθο - Αλόνησο επισκεφθείτε τη σελίδα
(http://blog.willow.gr).

Comments

Popular Posts