Εϊστε έτοιμοι για τον προϋπολογισμό (budget) του γάμου σας;

Ξεκίνησε το 2010 και βρισκόμαστε ήδη στην περίοδο έντονης ενασχόλησης όσον αφορά στην οργάνωση και τον σχεδιασμό γάμων, κυρίως για τα ζευγάρια που πρόκειται να παντρευτούν την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2010.
Είναι η καταλληλότερη εποχή να σκεφτείτε σοβαρά πώς θα υλοποιήσετε τις επιθυμίες σας. Σ΄αυτό το στάδιο οι συμβουλές, η πληροφόρηση και η έρευνα είναι τα καλύτερα εφόδιά σας. Γι αυτό κι εγώ επέλεξα να σας κάνω τη ζωή το δυνατόν ευκολότερη..όλα όσα θα πρέπει να προσέξετε.

Και ξεκινάμε από το πλέον νευραλγικό τομέα που δεν είναι άλλο από το οικονομικό, τον προϋπολογισμό σας το budget ( όπως λέμε και στα ελληνικά ).
Τι σημαίνει προϋπολογισμός ;η μάλλον τί δε σημαίνει προϋπολογισμός :
1. δε σημαίνει ότι αν έχετε κάποια χρήματα στην τράπεζα πρέπει να τα εξαφανίσετε.
2. δε σημαίνει ότι κάνω ότι βλέπω στα περιοδικά ή στις ταινίες και
3. δε σημαίνει,  θέλω ότι έκανε η φίλη μου

προύπολογισμός σημαίνει :
1. να μάθω ποιό είναι το κόστος των προϊόντων και υπηρεσιών στην περιοχή μου, πόλη μου
2. να ξέρω ποιός είναι ο αριθμός των καλεσμένων μου
3. να ξέρω από .. έως πού μπορώ να φτάσω ( οικονομικά πάντα)

Είναι άξιο προσοχής ότι οι περισσότεροι γάμοι ξεφεύγουν τουλάχιστον 50% από το νούμερο που έχει προύπολογιστεί, αν έχει προϋπολογιστεί.  Τα περισσότερα ζευγάρια δεν έχουν ιδέα πόσα χρήματα μπορούν να διαθέσουν. Περιμένουν από τους γονείς, από θείους, από το γείτονα, από το μάνα εξ' ουρανού; Ο γάμος χρειάζεται business plan για να μη βρεθείτε προ απροόπτου.

Σύντομα κοντά σας..

Comments

Popular Posts